Wednesday, September 03, 2008

Marhaban Ya Ramadhan

Marhaban....marhaban ya Ramadhan!

Alhamdulillah kerana Allah masih memberikan kesempatan untuk saya bernafas dan menyambut Ramadhan tahun ini. Apakah kesempatan ini akan diberikan sehingga ke penghujungnya? Hanya Allah Maha Mengetahui.

Kepada sesiapa yang pernah singgah ke blog ini, sama ada meninggalkan sapaan atau menjadi pembaca senyap, juga kepada mereka yang saya pernah tinggalkan komen di blog mereka, saya mohon maaf jika ada tulisan saya yang pernah menyinggung perasaan.

Lupakan perbalahan sesama kita, lupakan pegangan dan fahaman politik masing-masing, mari kita eratkan ukhwah dan persaudaraan, mari kita raikan Ramadhan!

2 comments:

jorazak said...

mak aji
ke mana lama menghilang.
selamat meneruskan ibadah puasa.
semoga kita semua dapat perbanyakkan ibadah dan sedekah.
hi, hi, dah berapa juzuk habis takat hari ni?

mak aji said...

Salam Encik Jo,

Tak ke mana-mana. Cuma kadang-kadang rasa 'overwhelm' dengan perkembangan semasa di sekeliling kita. Jadi malas nak menulis. Terfikir, apa nasib anak-anak kita, nasib orang melayu dan orang Islam masa akan datang.

Saya juga nak ucapkan selamat memperbanyakkan ibadah.

Malu nak sebut, baru juzuk 17. Encik Jo mungkin dah khatam kot dan dah mula dari awal balik? Org perempuan ni faham-faham sajalah, ada masa 'cuti'. Lepas tu, saya amalkan mengulang-ulang sesuatu ayat untuk memperbetulkan tajwid, sampai puas hati.Jadi progress memang slow.